Copywriting

Co nabízím v rámci copywritingových služeb?

ok     Tvorba nového obsahu – nabízím napsání nových textů na web, nových článků na blog, novou textaci do inzerátů PPC. V případě tvorby nového obsahu klient dodá podklady + klíčová slova /mohou být i v AJ/ z, kterých nový obsah vytvořím.

ok     Strategie šíření obsahu – časový návrh harmonogramu pro nasazení nového obsahu, aby se vzájemně doplňoval. Rozlišení obsahu dle uživatelů + dle různých typů marketingových nástrojů.

ok     Audit stávajícího obsahu – pokud si přejete pouze zkontrolovat stávající obsah, nabízím prověření kvality, unikátnosti a zacílení na konkrétní klíčová slova. Výstupem je také případně návrh na úpravy.

ok     Propagace nového obsahu – propagace dle typu obsahu na oborových fórech, tématicky příbuzných stránkách a pomocí dalších možností.

 

Ukázka realizovaných prací

http://maxtime.cz/je-lepsi-kozeny-nebo-ocelovy-reminek/

http://maxtime.cz/perpetum-mobile-v-hodinkach/

http://blog.mujbeh.cz/myty-o-zimnim-behani/

http://www.doprava-usti.cz/ – texty na stránkách, titulky, meta popisy

http://blog.ceskykompas.cz/berlin-virtualni-prochazka-1-cast/

http://www.chytrazena.cz/jak-poznam-bezpecnou-autosedacku-34206.html

http://www.bezvabeh.cz/clanek/3934-mujbeh-cz-bezecka-specialka-od-bezcu-pro-bezce

atd..

Co je to copywriting?

Kvalitní a unikátní obsah je to co nyní vyžadují všechny hlavní vyhledávače. Pokud se tedy chcete umísťovat ve vyhledávání na prvních pozicích, měl by takový být i obsah Vašich stránek. Zároveň by mělo platit, že každá stránka je pro návštěvníka nějak přínosná, to vše hraje roli při vyhodnocování stránky.

Do oblasti copywritingu patří tvorba textů na webové stránky, texty na blog, texty do newsletterů, reklamní texty do inzerátů v PPC kampaních. Dobře napsaný text, který bere ohled na klíčová slova, přínos pro klienta a také je čtivý vám může přivést další potenciální zákazníky.

Kontaktní formulář