Linkbuilding

Jaké možnosti nabízím v oblasti budování zpětných odkazů?

ok     Příprava atraktivního obsahu – tzv. linkbaiting, znamená nachystání nějakého zajímavého obsahu, který se dá sdílet a zároveň je provázán na vaše stránky. Tato oblast souvisí s možností copywritingu, které také nabízím.

ok     Komplexní strategie budování zpětných odkazů – dle dostupných možností navrhnu strategii na budování zpětných odkazů, která bude zahrnovat jak prvky pasivního tak aktivního linkbuildingu.

ok     Propagace stránek – pokud již máte kvalitní a nejlépe unikátní obsah, zajistím propagaci tohoto obsahu s ohledem na získání zpětných odkazů.

ok     Audit zpětných odkazů – analýza odkazového portfolia, které využívají vaše stránky a vyhodnocení vhodných úprav.

 

Budování kvalitních zpětných odkazů je poměrně náročná záležitost a její efekt se projevuje v řádu měsíců až proběhne vyhodnocení stránek vyhledávači.

Ukázka provedeného linkbuildingu

Ukázka pozic klíčových slov u běžeckého e-shopu s minimálními investicemi na propagaci. Cíleno na konkurenční výrazy, jako je běžecká obuv, oblečení atd. Pouze s pomocí budování zpětných odkazů a SEO optimalizací stránek.

22

 

Co je to linkbuilding – získávání zpětných odkazů?

Linkbuilding – neboli budování zpětných odkazů patří k základním metodám propagace webových stránek. Pouze kvalitní zpětné odkazy s tématicky příbuzných webů přinášejí vašim stránkám lepší hodnocení autority webu a také mají vliv na ranky. Asi nejvíce používaný vyhledávač Google již v dnešní době začíná pracovat právě s relevancí zpětných odkazů, pozná také jednoduché výměny odkazů mezi dvěma weby a tomu přizpůsobuje také hodnocení těchto odkazů.

Způsob budování zpětných odkazů je relativně dost široká oblast, je možné k tomu přistupovat aktivním způsobem sem patří např. registrace do vybraných katalogů, použití kvalitních mikrostránek, publikace na blogu či aktivní vyhledávání míst na umístění odkazů. Druhou možností je přistupovat k budování zpětných odkazů pasivně což je výhodnější v tom, že můžete získat kvalitní přirozené zpětné odkazy. To je také ideální varianta při dlouhodobém budování zpětných odkazů.

Tento způsob je závislý na kvalitě obsahu vašeho webu a vytváření atraktivního obsahu pro sdílení – tzv. obsahový marketing.

Kontaktní formulář