PPC Kampaně

Efektivní PPC kampaně

PPC kampaně jsou nejčastěji používaným prostředkem pro zajištění vyšší návštěvnosti a tím také pro e-shopy navyšování prodejů. Kampaně pracují na principu platba za proklik a výše částky, na kterou přijde tento proklik na vaše stránky se může lišit dle konkurenčnosti daného klíčového slova.

Cílem tohoto marketingového nástroje je dosáhnout toho, aby každý přivedený návštěvník provedl na stránce nějakou konverzi. Tj. např. registrace newsletteru, nákup zboží, strávení určitého času na stránkách nebo přidání do vaší skupiny na facebooku. 

Nevýhodou tohoto nástroje je nutnost financování, což je ovšem vyváženo rychlým efektem.

Jak postupuji u správy PPC kampaní?

Hlavním kritériem je určení, které PPC kampaně budete chtít využívat. Nabízím PPC kampaně pro vyhledávač Seznam.cz – Sklik, vyhledávač Google – Adwords a kampaně na sociální síti Facebook. Účinnost PPC kampaně se liší dle toho, jak jsou optimalizovány cílové stránky pro SEO a pro klienty.

I Když PPC kampaň patří mezi velmi účinné nástroje co se týče zvýšení návštěvnosti stránek, pokud sledujete finanční konverze na stránce je třeba návštěvníkovi co nejlépe vše nabídnout.

ok     Založení PPC kampaně – v případě, že klient ještě tento způsob propagace nevyužívá. Je na zvolených zdrojových místech kampaní zřízena PPC kampaň se základním nastavením a finančním rozpočtem.

ok     Analýza klíčových slov pro PPC kampaň – asi nejdůležitější část neboť vhodně zvolená klíčová slova rozhodují o tom, kdy se budou inzeráty zobrazovat a hlavně na kolik to přijde. Pokud se použijí hodně konkurenční slova, je třeba počítat s vyššími částkami.

ok     Zřízení inzerátů PPC kampaně – na základě zvolených klíčových slov vytvořím inzerát s ohledem na cíl jakého má být reklamní kampaní dosaženo

ok     Kontrola připravenosti webových stránek pro PPC kampaně – aby byla spouštěná kampaň účinná je třeba mít připravené také stránky na které bude kampaň směřována. Cílová stránka by měla odpovídat tomu, co návštěvník očekává z inzerátu.

ok     Správa PPC kampaní – průběžné hodnocení účinnosti klíčových slov a inzerátů. Správa PPC kampaní také zahrnuje – úpravu a výběr nových klíčových slov s ohledem na cílovou stránku.

ok     Audit PPC kampaní – je určen pro již běžící kampaně u kterých si přejete prověřit zda je vše dobře nastaveno a není třeba je upravit.

 

Ukázka nastavené PPC kampaně

Níže je nastavená kampaň Google Nákupy pro běžecký e-shop v konkurenčním prostředí. Konverzní poměr kampaně kolem 2%.

445

 

Pokud využíváte pro analýzu svých stránek nástroj – Google Analytics napojím běžící kampaně do Vašeho účtu, aby bylo vše na jednom místě.  V případě e-shopů, které nepodporují Google Analytics zajistím pokyny pro implementaci.

Cena naplánování a vedení PPC kampaní

Odvíjí se od ceny za proklik, konverzního poměru e-shopu, marže e-shopu a investované částky za PPC kampaň.

Bezplatná SEO konzultace

Co zlepšit? Jak to zlepšit?

Objednat

Bezplatná SEO konzultace

Jak vylepšit svou PPC kampaň? Jak si správně nastavit? Na co si dát pozor? Je pro vás vhodná?

Chci to probrat

Zvýšení návštěvnosti

ok PPC kampaně

ok Link building

ok Reklamy na sociálních sítích

ok Rozesílání newsletterů

ok Budování kvalitního obsahu

ok Tvorba podpůrných stránek

Nový projekt

ok Návrh struktury stránek

ok Kvalitní obsah

ok Seo optimalizace

ok Nastavení Google Analytics

ok Propagace stránek

SEO optimalizace

ok Analýza provozu stránek

ok Analýza struktury stránek

ok Analýza klíčových slov

ok Analýza obsahu stránek

ok Návrhy na zlepšení

Zvýšení prodeje

ok SEO audit

ok Audit PPC kampaní

ok Návrh klíčových slov

ok Úprava newsletterů

ok Soutěže na sociálních sítích

ok Propagace stránek

Obsahový marketing

ok Strategie šíření obsahu

ok Tvorba nového obsahu

ok Rozesílání newsletterů

ok Tvorba minisites

ok Sociální sítě