Propagace nového projektu

propagace nového projektu

Způsob a strategie propagace nového projektu je důležitý pro úspěch vytvořeného webového projektu. Ať již se jedná o e-shop, nové firemní stránky nebo podpůrnou stránku bez dobře zvládnuté propagace se nemusí dostavit výsledky, které očekáváte. Důležité je zde nejen to zda nový projekt najdou vyhledávače, ale také aby jej našla vaše cílová skupina.

Jak postupuji v případě propagace nového projektu?

 

ok     Vyhodnocení stávajícího stavu – pokud není možné se účastnit na tvorbě nového projektu hned od počátečního návrhu struktury, obsahu, zaměření a klíčových slov, je třeba nejdříve provést audit stávajícího nového projektu a zjistit jeho potenciál a možnosti propagace.

ok     Zhodnocení konkurence – provedu vyhodnocení nejbližší konkurence, abychom se u nového projektu mohli zaměřit na využití slabých míst u konkurenčních stránek.

ok     Strategie propagace stránek – navrhnu krátkodobý i dlouhodobý plán propagace nového projektu s ohledem na možnosti klienta. Sem bude patřit základní registrace stránek, propagace obsahu pomocí PPC kampaní, sociální sítě a další možnosti, které nabízí linkbuilding. 

ok     Vyhodnocení úspěšnosti – napojím jednotlivé formy propagace na analytický nástroj – Google Analytics, kde bude následně možné provést vyhodnocení úspěšnosti jednotlivých druhů propagace a dále se zaměřit na ty nejlepší a přidat případně další formy.

 

Úspěšnost propagace nového projektu se dá měřit u některých forem propagace /PPC kampaně/, skoro ihned. U jiných forem jako je např. budování zpětných odkazů se úspěšnost dá posuzovat v řádu měsíců.

 

  

Nezávazná poptávka

 

 

Zvýšení návštěvnosti

ok PPC kampaně

ok Link building

ok Reklamy na sociálních sítích

ok Rozesílání newsletterů

ok Budování kvalitního obsahu

ok Tvorba podpůrných stránek

Nový projekt

ok Návrh struktury stránek

ok Kvalitní obsah

ok Seo optimalizace

ok Nastavení Google Analytics

ok Propagace stránek

SEO optimalizace

ok Analýza provozu stránek

ok Analýza struktury stránek

ok Analýza klíčových slov

ok Analýza obsahu stránek

ok Návrhy na zlepšení

Zvýšení prodeje

ok SEO audit

ok Audit PPC kampaní

ok Návrh klíčových slov

ok Úprava newsletterů

ok Soutěže na sociálních sítích

ok Propagace stránek

Obsahový marketing

ok Strategie šíření obsahu

ok Tvorba nového obsahu

ok Rozesílání newsletterů

ok Tvorba minisites

ok Sociální sítě